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아웃런 - 혁신(outrun - Innovation)


책의 제목인 아웃런의 의미부터 알아봐야 할 듯 하다. 아웃런은 보다 빨리 뛰는 것을 의미한다. 나처럼 영어가 짧은 사람들은 제목만 보고서는 무슨 뜻인지 전혀 모른다. 그렇다고 신조어도 아니라 그런지 책에서는 아웃런에 대한 설명도 곁들여 있지 않아 책을 다 읽을 때 까지 아웃런의 정확한 뜻은 모른체 읽었다. 지금에서야 찾아 보고 알게 되었다.
Ahutreon meaning of the title of the book seems to be to find out from. Means ahutreon beats much faster. I just like the English title of the report is short people have no idea what that means. Yes coined grunge book is well served with a description for ahutreon do not read the book until the exact meaning of the moreunche ahutreon read. I finally became aware browsing.

한 기업을 경영하는데 있어 핵심은 망하지 않는 것이다. 망하지 않는다는 전제하에 돈을 벌어야 하는 것이다. 어떻게 돈을 벌어야 할 것인에 대해 기업마다 다른 경영철학을 갖고 접근하고 발전을 한다. 무조건, 돈을 벌면 된다는 기업도 있고, 도덕적으로 문제 없는 일을 하려는 기업도 있고, 세상을 더 좋게 만들려는 기업도 있다.
Management is key to a company that will is not brought down. Not brought down the will to make money under the premise. How to make money for the company that will have a different approach to the business philosophy that development. Unconditional, money that the company is'll provide, and not a moral issue, companies are trying to work and make the world a better company, too.

기업들마다 끊임없이 도태되지 않기 위해 노력하는 이유는 소비자들로부터 외면 당하는 순간 기업의 존재자체는 사라지기 때문이다. 한 기업에는 무척 많은 사람들이 연결되어 있다. 기업에 소속되어 근무를 하는 임직원도 있고 관련된 일을 하는 사람들도 있다. 이런 이유로 기업들은 돈을 벌자고 혈안이 되어 눈살 짓부리는 일도 서슴치 않기도 한다.
Not every companies are constantly trying to cull the reason being is the moment from consumers outside the company to disappear because of the existence of. The company has so many people are connected. Employees working for the company is to belong to the people who are involved in the work. For this reason, companies have to make money to sleep frantic frown angido capable of doing the thing beak.

기업이 도태되지 않기 위해서는 과거에 안주하면 안 된다는 뜻이다. 과거에 인기를 끌었던 제품도 사람들의 기호와 흥미와 선호도와 트랜드에 따라 수시로 변화게 되어 있다. 먹거리와 같이 안정적으로 심한 변화를 추구하지 않는 제품이나 상품 자체도 약간씩 변화를 하면서 조금씩 조금씩 당시의 시대에 따라 미묘한 변화를 주면서 생존한다.
Companies need not cull it means that you should not dwell on the past. Products are also popular in the past attracted people's preference and interests and preferences change from time to time and it is a trend. Severe stable as food products that do not seek change or change in the product itself, little by little, a little at a time, depending on the age of the time while subtle changes to survive.

이런 노력을 게을리 하지 않으면 기업은 어느 한 순간에 도태를 넘어 망하게 된다. 특히, IT기업들이 이런 변화를 아주 압축적이고 눈에 띄게 보여준다. 한 때에 전 세계적으로 유명한 기업이 나락으로 떨어져 기업의 존재 자체가 흔들리고 다른 기업으로 인수되는 사례를 우리는 직접 목격하게 된다. 결코, 망하기 위해 노력하는 기업이 없다고 볼 때 실패한 기업과 성공한 기업의 차이와 차별성에 대해 연구하고 조사해서 각 기업에 접목하려는 시도는 과거에도 현재에도 미래에도 지속적으로 관심을 갖고 노력을 할 대상이고 그에 따라 관련 분야의 학자와 연구자와 사업가들이 먹고 살 수 있는 토대도 마련된다.
If these efforts do not neglect any one time businesses ruined over the selection. In particular, IT companies are very compact and this change shows noticeable. When one hell of world-renowned companies have shaken off the company's existence being acquired by another company, we have witnessed to the case. Ever, companies are not trying to manghagi when the difference between successful companies and unsuccessful companies to study and investigate the differentiation of each company attempts to combine the past with the present nor the future, interest in continuing efforts to target and therefore according to scholars and researchers in related fields and business people can eat a foundation is provided.

'아웃런'은 기업들이 지금보다 향상된 방향으로 가기 위해 어떤 노력을 해야 하는지를 알려주는 책이다. 현재, 성공한 기업들의 사례와 실패한 기업들의 사례를 통해 어떤 이유로 성공했고 실패했는지를 알려준다. 이쪽 분야의 책을 읽다보면 재미있는 현상을 보게 되는데 그것은 성공한 기업과 실패한 기업의 사례에 등장하는 기업들이 거의 비슷하다는 것이다. 겹치지 않는 기업도 있지만.
'Ahutreon' direction of the companies are now better whether you need to go to some effort to inform the book. Today, successful companies through cases and cases of failed companies and for some reason failed to tell success. Reading this book and look at the field of which it is an interesting phenomenon to see examples of successful companies and unsuccessful companies are very similar in that it appeared the company. Company, but that does not overlap.

특히, 최근 책들에서는 거의 예외없이 애플에 대한 사례가 빠지지 않고는 힘들지 않을까 싶을 정도이다. '아웃런'에서도 워낙 애플에 대한 사례가 많이 소개되어 저자가 직접 많이 소개된다는 표현을 할 정도이다. 그래도, 처음 듣는 기업들의 사례도 선사하고 알려주고 있어 처음 접한 기업들의 성공사례를 읽으면서 기존과는 다른 방식으로 사회의 흐름이 변한다는 것을 보는 즐거움도 있다.
In particular, the recent books on the case is almost without exception, without falling into the Apple Would you want a hard or so. 'Ahutreon "Because of its Apple also introduced a lot of cases for a lot of introduction that directly expresses the author is about to do. Still, never heard of the company informed the practice is offering a first exposed to reading success stories of companies in a different way than the existing flow of social change is a pleasure to watch.

'혁신'이라는 단어가 이 책을 관통하는 핵심이라 할 수 있다. 기업이 혁신하지 않으면 오래도록 존재하기 힘들고 혁신하지 않으면 이익을 창출하는 것이 갈수록 힘들어 진다. 혁신을 어떻게 할 것인지에 대해 여러 가지 방법으로 사례와 이론적인 설명을 곁들인다. 애플과 같은 혁신적인 사례부터 기존과는 다른 관점으로 수요를 창출하는 기업들에 대해서도 보여준다.
'Innovation' is the key word in this book can be called through. Companies do not innovate innovation difficult to for a long time does not exist, it is increasingly harder to generate profit. About whether or how to innovate in many ways a theoretical description of the case and on the side. Innovative practices, such as apple and a different perspective from the conventional to companies that create demand also shows

아쉬운 점은 책 스타일이 교수님의 책이라는 느낌이 강하다는 것이다. 책은 불특정 다수가 보는 것이라 좀 더 친절하고 풀어쓰면 좋을텐데 너무 전문적인 단어가 많이 나오고 딱딱한 느낌의 문장이다. 그렇다고 책이 어려운 것은 아니고 술술 읽힌다. 내용은 술술 읽히는데 풀어내는 단어들이 딱딱하다 보니 좋은 내용이 제대로 알려지지 못하겠다는 판단이 들었다.
Unfortunately, the book is a book that the professor's style will feel stronger. Unspecified number of books that would look a bit more friendly and professional release so it would be nice if I write a lot of words that come out feeling stiff sentence. Yes it is not difficult to fluently read a book. Unreeling about words to read fluently looked good content is hard to judge listened well known not saying.

책에서 가장 중점적으로 이야기하는 혁신이 결코 기존의 것을 능가하고 뛰어넘는 것을 말하는 것은 아니다. 기존의 것을 잘 승계하고 가꾸고 보전하는 것도 해당이 된다. '코카콜라'의 사례에서 처럼 각 기업이 자신들이 속한 분야에서 어떤 포지션을 잡고 소비자들에게 인식되고 있는지를 명확하게 파악하여 이에 대한 대비를 하고 소비자들에게 다가가는 것이 훨씬 중요하다.
The story focuses on innovation in the book never goes beyond conventional to say that it is not surpassed. Well to cultivate and preserve the existing succession that this is also. 'Coca-Cola', as in the case belong to their respective companies holding any position in the field of awareness among consumers for being prepared for such a clear understanding of the consumer, it is more important to reach out to.

몇 몇 기입의 사례는 처음 듣는 것이라 참신하고 그런 방법으로 접근하여 이익을 내고 있다는 사실에 대단하단 느낌이 들었고, 갈수록 환경친화적이고 기업의 이익만을 추구하는 것이 아니라 함께 발전하고 공존할 수 있는 방법으로 이익을 내는 기업이 더욱 큰 발전을 이루고 소비자들로부터 사랑을 받게 될 것이라는 생각이 들었다.
Ever heard of several cases of writing a novel, in such a way that it would approach the bottom of a profit in the fact that great feeling heard, increasingly eco-friendly and it is not only to pursue business interests can co-exist together in a way that advances the interests Paying companies to achieve greater development will be to receive love from consumers thought.

갈수록, 소비자들은 아쉬워서 어쩔 수 없이 제품이나 상품을 선택하는 것이 아니다. 먹고 써야 할 것들은 지천에 깔려 있다. 그런 제품이나 상품중에 꼭 그 제품이나 상품을 써야 할 의미를 제대로 부여하는 기업만이 점점 더 살아남으면서 이익도 많이 획득하게 될 것이다. 혁신이라는 것은 기발하고 기존에 없던 것이 아니라 동시대 사람들이 갖는 문제의식이나 필요성을 해결해 주는 것을 의미할 것이라 본다.
Increasingly, consumers are forced to ahswiwoseo is not to choose the product or products. Things you should eat underlies tributaries. During the product or products that just means that the product or products you should only properly granted the company a lot more and survive while profit will be obtained. It did not exist in the existing innovation rather quirky and contemporary consciousness and the need for people to solve a problem, you would see that it means.



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